vampyrbloggen

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Vampyrsystrarna - 19 april 2010 09:51

Vampire Diaries - Adresser till skådespelarna

 

För några dagar sen skrev vi adresser till Twilight stjärnorna. Nu kommer adressen till Vampire Diaries stjärnorna! Detta är fanadressen, alltså det är dit alla fanbrev kommer (:

 

The Vampire Diaries
c/o The CW Network
3300 W. Olive Ave.
Burbank, CA 91502

 

Eller

 

Attn: Publicity
"The Vampire Diaries"
2364 Park Central Blvd
Decatur, GA 30035

 

Om du vill skicka till någon speciell skådespelare så byter du ut "Vampire Diaries" mot namnet på personen du vill skriva till! (:

 

Dessutom har vi hört att ett fan har mailat Katerina Graham och fått svar! (: Sen är hon ju också känd för att vara extremt gullig mot sina fans, men här kommer hennes mail adress iallafall. 

katgrahammusic@gmail.com

 

    

 

Källa

Källa

Av Vampyrsystrarna - 19 april 2010 09:36

Intervju med Paul Wesley!

 

När Polska ONET intervjuade Paul passade han på att visa upp sina kunskaper i polska! Ganska duktigt, eller vad säger ni? Det är bara de första meningarna han säger på polska, fortsättningen är på engelska.

 

Han pratar om hur vampyrer nästan alltid har varit populära och nämner true blood och twilight. Det finns en eventuell Spoiler från 2:50-3:01. Han säger "Jag tror...." Så det är inte säkert att han avslöjar något som verkligen kommer hända, men om ni absolut inte vill veta något så hoppa över den biten.


Översättning till det han säger i början: "Jag ska försöka säga det på polska. Min mamma, Agnieszka, och min pappa, Tomek, föddes i Warsawa och flyttade till USA när jag föddes. Hemma var allt på polska. När jag var yngre pratade vi polska (resten av meningen säger han på engelska) men just nu är det bara engelska. Jag pratar lite polska, jag försöker."

På slutet ber han om ursäkt för att han inte pratar flytande polska. (:


Källa

Presentation


Välkommen till Sveriges bästa vampyrblogg!

Fråga mig

777 besvarade frågor

Bloggsvar

Kontakt

vampyrbloggen@live.se

Följ oss

vampyrbloggen Follow Vampyrbloggen on Twitter bloglovin

Smycken

Maila oss om du vill beställa :)

 

 

Twilight bokmärke, 59 kr.

 

 

Bellas armband 129 kr.

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards