vampyrbloggen

Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Tävling! Vinn Bellas armband!

Av Vampyrsystrarna - 10 januari 2011 16:30

Tävlinge är avslutad!

Tävling! Vinn Bellas armband!

 

Såhär till jul tänkte vi dra igång en ny tävling! Den här gången kan ni vinna Bellas armband. Vampyrstorasyster har själv gjort armbanden så de är helt unika och finns ingen annanstans :) Vi kommer att dra 3 stycken vinnare!

 

För att delta skickar ni in svar på frågorna till vampyrbloggen@live.se!

 

1. Hur länge har Edward Cullen levt?

2. Vilken sjukdom tror Bella att Jacob lider av när han inte besvarar hennes telefonsamtal? (New Moon)

3. Vem förvandlade Jasper till vampyr?

4. Vem ska spela Renesmee i Breaking Dawn?

 

För bonus poäng:
Ge en kort motivation till varför just du ska vinna Bellas armband!

 

Tävlingen avslutas den 10 Januari 2011 klockan 00:00.

        

Armbandet går att anpassa så att det passar alla storlekar. Hjärtat är gjort av Swarovski kristall och vargen är koppar plätterad.

 

Lycka till!

Ps. Om många deltar kommer det väldigt snart en liknande tävling!

 

Om ni har några frågor om armbanden eller tävlingen går det självklart bra att kommentera eller maila oss :)

 
 
missan!

missan!

27 december 2010 18:07

vilket fint armband!!!! ;P

http://www.mirredryagina.bloggplatsen.se

Vampyrsystrarna

27 december 2010 18:10

Tusen tack :) Skynda att delta så kanske det blir ditt ;)

kram!

 
Ingen bild

Stephanie

28 december 2010 11:31

Går det att skicka via ett snabbmedelande på msn ? för min mail krånglar :S

Vampyrsystrarna

28 december 2010 12:19

Det kan du göra, glöm inte att skriva ditt namn bara så att vi vet vem som deltar :)

Kram!

 
charlotte

charlotte

29 december 2010 21:16

Jag är imponerad!!! Skiiit fina armband! :)

http://www.enelfindelmar.blogg.se

Vampyrsystrarna

30 december 2010 12:43

Haha va söt du är! Det är klart att dom är fina, jag har ju lärt mig av den bästa! ;)

 
Ingen bild

Kajsa

30 december 2010 18:53

Är armbanden nickelfria?

Vampyrsystrarna

31 december 2010 15:03

Enligt apotekets test ska armbanden vara helt nickelfria :)

Kram!

 
Joannah

Joannah

1 januari 2011 12:41

Det är såå sjukt underbart att ni uppdaterar och har tävligar ! Det märks verkligen att ni briner för vampyrer precis som jag :] Det vore underbart att ha lika dant armband som bella <3 P.S Jag har deltagit i tävlingen :]

Juste GOTT NYTT ÅR PÅ ER OCKSÅ!:D Hoppas att det här året blir lika vampyr-fantastiskt!<3

http://joannahs.blogg.se

Vampyrsystrarna

2 januari 2011 14:27

Tusen tack för dina fina ord! De värmer verkligen :D Kul att du gillar tävlingen och armbandet! Vi håller tummarna för dig ;)

Kram!

 
Ingen bild

MrsSomerhalder

3 januari 2011 01:21

När det gäller hur gammal edward är : är det hur gammal han är i alla filmer eller bara i första??

Vampyrsystrarna

3 januari 2011 11:49

Det är hur gammal han är idag! :)

Kram!

 
Sandra

Sandra

4 januari 2011 18:06

Efter som första frågan är "Hur länge har edward levt?" så undrar jag om ni räknar honom nu som äldre nu när det är 2011?
Svara gärna i en kommentar på min blogg :)

Är med så fort ni svarar :D

http://twinblogg.blogg.se

Vampyrsystrarna

4 januari 2011 18:14

Det viktiga är att man vet vilket år han är född! :)

Kram

 
Ingen bild

MrsSomerhalder

6 januari 2011 19:09

hej jag skulle vara med i tävlingen, och hade påbörjat ett mejl och svarat på frågorna jag kunde sen skulle jag ta reda på fråga ett, för jag kom inte ihåg och då tog min syster min data och skrev någonting och skickade mejlet. Nu när jag skulle skicka det så upptäckte jag att min syste skickat det och då undrar jag om jag kan skicka ett nytt mejl med svar i? För jag skulle så gärna vilja vara med i tävlingen. Tack för världens bästa vampyr blogg Kramar

Vampyrsystrarna

6 januari 2011 22:05

Hejsan!

Självklart kan både du och din syster delta! Skicka bara ett nytt mail och var noga med att skriva namn, skriv gärna i mailet att din syster har deltagit från samma mail så slipper vi missförstånd!

Kram! :)

 
Ingen bild

MrsSomerhalder

6 januari 2011 20:57

Hej jag skulle vara med och tävla så jag hade påbörjat ett mejl och skulle bara skriva in fråga ett, för jag hade glömt sen idag upptäcker jag att mejlet redaan är skickat! då är det min syster som har tagiit min data och hållt på och skrivit dit! då undrar jag om jag kan skicka ett nytt mejl med svar??? tack för en supeerbra blogg kram

Vampyrsystrarna

6 januari 2011 22:04

Hejsan!

Självklart kan både du och din syster vara med och tävla, ange ditt namn i mailet och skriv gärna med om din syster har deltagit från samma mail så slipper vi missförstånd!
Tack så mycket och lycka till!

Kram!

 
Edvin

Edvin

7 januari 2011 19:58

Hur många år är Edward? Han ser ut att vara 24

http://blogg

Vampyrsystrarna

8 januari 2011 19:06

Edward ska föreställa 17 år :)

Kram!

 
Edvin

Edvin

7 januari 2011 20:02

vilket fint armband SÅÅÅÅ snykt!!!

http://blogg

 
Ingen bild

ebzi

9 januari 2011 11:36

Armbandet e skit snyggt! :D ¨
har bara en fråga, jag tror jag råkat skriva fel svar på första första frågan nu när jag läst alla kommentarer :S kan jag göra om testet för jag skulle bli såå glad om jag kunde vinna <33

Vampyrsystrarna

9 januari 2011 13:07

Tyvärr så kan man inte delta fler gånger. Men vi kommer att ha fler tävlingar med liknande armband! :)

kram!

 
Ingen bild

sara_q@live.se

22 februari 2011 15:15

OHH NEJ; jag missade tävlingen :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vampyrsystrarna - 22 januari 2012 15:30


Som många av er har upptäckt uppdaterar vi i stort sett aldrig längre, detta på grund av att vi tyvärr inte hinner. Usch det är så otroligt svårt att skriva detta inlägg, men tyvärr måste vi ta en paus. Vi stänger inte ner bloggen för det finns mycke...

Av Vampyrsystrarna - 1 december 2011 15:02

Idag är det första december! Visst går tiden riktigt fort? Cdon.com har samlat flera riktigt bra fantasyserier på en sida, ett riktigt bra ställe att hitta julklapps tips på! :) Ni hittar Twilight, True Blood, Vampire Diaries plus ett par serier ...

Av Vampyrsystrarna - 13 november 2011 12:23

Vi har verkligen varit så dåliga på att uppdatera! Det pågår rätt mycket just nu, vi hoppas att vi snart ska komma igång som vanligt. Tills vidare får ni iallafall trailern till nästa avsnitt i Vampire Diaries :)   ...

Av Vampyrsystrarna - 3 november 2011 18:23

Inatt är det dags för avsnitt 8 - Ordinary People! Avsnittet sänds ca. 02:00 svensk tid och går att se på www.tubeplus.me :) Här kommer trailern plus ett klipp!       Någon mer som längtar helt galet mycket? Vad tycker ni om säsong 3 hi...

Av Vampyrsystrarna - 3 november 2011 15:26

I Samband med att skådespelarna åker världen runt för att promota Breaking Dawn del 1 har det släppts en hel del nya klipp! :)             Kollar ni på klippen eller väntar ni tills premiären? Själva kan vi inte hålla oss (även om ...

Presentation


Välkommen till Sveriges bästa vampyrblogg!

Fråga mig

777 besvarade frågor

Bloggsvar

Kontakt

vampyrbloggen@live.se

Följ oss

vampyrbloggen Follow Vampyrbloggen on Twitter bloglovin

Smycken

Maila oss om du vill beställa :)

 

 

Twilight bokmärke, 59 kr.

 

 

Bellas armband 129 kr.

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards