vampyrbloggen

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

Veckans boktips - Nattens begär av Sherrilyn Kenyon!

Av Vampyrsystrarna - 24 januari 2011 22:07

Veckans boktips - Nattens begär av Sherrilyn Kenyon!

 

Spännande vecka! Idag är det bara 3 dagar kvar tills Vampire Diaries avsnitt 12 visas i USA! :) Men sålänge kommer ett boktips!

Vi tackar Elin R som tipsade oss om den här boken!

 

  

 

Handling:

Amanda Devereaux har en helt galen familj. Hennes mor och syskon är häxor och medier, och hennes tvillingsyster är vampyrjägare. Det gör att Amanda längtar efter ett lugnt, normalt liv med en vanlig pojkvän. Men så råkar hon hamna mitt i en attack som är riktad mot hennes syster, och vaknar hon upp fastkedjad vid en blond, snygg främling, Kyrian av Thracia.
Det visar sig snart att han är allt annat än en vanlig kille. Han är en Svart jägare, en odödlig krigare som jagar och utplånar vampyrer och daimoner. En passionerad och förbjuden attraktion uppstår genast mellan de båda och de måste snabbt hitta ett sätt att frigöra sig från varandra. Annars kommer de båda två att dö.

Den här boken är alltså den första i serien om de svarta jägarna. Del två heter Nattens lekar och går också att köpa!

 

Någon som har läst boken? Någon som kommer att läsa den? :)

 
 
Ingen bild

kråka

25 januari 2011 13:01

Denna har jag läst på både svenska och engelska.^^Riktigt bra bok!

 
Ingen bild

Erika

25 januari 2011 16:02

jag har läst den boken och är inne på tvåan :) kanske inte riktigt min stil men ni ska grymt läsa den :D har ni läst fallen ängel? om inte, gör det!

Vampyrsystrarna

25 januari 2011 16:05

Hejsan!

Ja fallen ängel har vi både läst och tipsat om :) Riktigt bra bok!

Kram :)

 
Saiia

Saiia

30 januari 2011 13:50

har läst denna bok, läste ut den för några veckor sen, mycket sex i den men annars bra på något sätt. Får nog 4 stjärnor .. (:

http://www.siisoayy.blogg.se

 
Ingen bild

Elise

30 januari 2011 13:57

Har läst den!
Den var lite uttråkande eftersom det ända dem sa -om och om igen - var "jag älskar dig"och "Stanna hos mig".
Blah blah blah.

 
Ingen bild

Sofia

30 januari 2011 17:55

jag har också läst den och är en av mina favorit böcker, visst det är mycket vampyrporr men det gillar vi! Och sen var det mycket omöjligkärlek och sådant. Tvån har jag läst, inte lika bra. Men undrar om det kommer någon 3:a, jag är skeptisk.

 
Ingen bild

Cornelia

31 januari 2011 17:02

jag tycker boken är bra men har ganska lam handling men den är jättebra, och jag håller med de andra, det är mycket och väldigt detaljerat sex, men jag säger det samma: det gillar vi ;)

 
Ingen bild

Evelina

3 mars 2011 15:31

Har läst den, riktigt bra, och även fast det är mycket sex så kan man inte mer än gilla den! Läs Nattens lekar också, minst lika bra! Nästan bättre tycker jag!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vampyrsystrarna - 22 januari 2012 15:30


Som många av er har upptäckt uppdaterar vi i stort sett aldrig längre, detta på grund av att vi tyvärr inte hinner. Usch det är så otroligt svårt att skriva detta inlägg, men tyvärr måste vi ta en paus. Vi stänger inte ner bloggen för det finns mycke...

Av Vampyrsystrarna - 1 december 2011 15:02

Idag är det första december! Visst går tiden riktigt fort? Cdon.com har samlat flera riktigt bra fantasyserier på en sida, ett riktigt bra ställe att hitta julklapps tips på! :) Ni hittar Twilight, True Blood, Vampire Diaries plus ett par serier ...

Av Vampyrsystrarna - 13 november 2011 12:23

Vi har verkligen varit så dåliga på att uppdatera! Det pågår rätt mycket just nu, vi hoppas att vi snart ska komma igång som vanligt. Tills vidare får ni iallafall trailern till nästa avsnitt i Vampire Diaries :)   ...

Av Vampyrsystrarna - 3 november 2011 18:23

Inatt är det dags för avsnitt 8 - Ordinary People! Avsnittet sänds ca. 02:00 svensk tid och går att se på www.tubeplus.me :) Här kommer trailern plus ett klipp!       Någon mer som längtar helt galet mycket? Vad tycker ni om säsong 3 hi...

Av Vampyrsystrarna - 3 november 2011 15:26

I Samband med att skådespelarna åker världen runt för att promota Breaking Dawn del 1 har det släppts en hel del nya klipp! :)             Kollar ni på klippen eller väntar ni tills premiären? Själva kan vi inte hålla oss (även om ...

Presentation


Välkommen till Sveriges bästa vampyrblogg!

Fråga mig

777 besvarade frågor

Bloggsvar

Kontakt

vampyrbloggen@live.se

Följ oss

vampyrbloggen Follow Vampyrbloggen on Twitter bloglovin

Smycken

Maila oss om du vill beställa :)

 

 

Twilight bokmärke, 59 kr.

 

 

Bellas armband 129 kr.

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards