vampyrbloggen

Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Vampire Diaries säsong 2 - Avsnitt 12, The Descent!

Av Vampyrsystrarna - 18 mars 2011 21:00

Vampire Diaries säsong 2 - Avsnitt 12, The Descent!

  

  


Vad säger ni om kvällens avsnitt då? Jules dödade verkligen många människor när hon var varg, men varför är hon i Mystic Falls? På slutet nämnde hon att det kommer fler varulvar, det kan bara betyda trubbel, eller vad tror ni? Stackars Rose.. Det var verkligen ett helvete. Damon visade sig från sin bästa sida! Hur gulligt var det inte att han manipulerade hennes dröm så att hon kunde få dö lycklig?
Caroline har fullt upp! Vem tycker ni att hon borde vara med, Matt eller Tyler? Dagens citat var iallafall riktigt roligt "Alla måste bara sluta kyssa mig!"
Äntligen fick vi reda på varför Damon är som han är! Han är ledsen för att han saknar att vara människa! Stackaren, vi smälter verkligen när han är så ledsen. 
  


Musik:

Anberlin - Impossible 

The Daylights - The Last Time

Broken Bells - The Mall & Misery

Stars - Take Me to the Riot

Telekinesis - Country Lane

(Finns inte på youtube)

Death Ships - I Like It A Lot

(Finns inte på youtube)

TV On The Radio - DLZ

 

 

Bilder:

            

      


Källa 

 
 
Ingen bild

natha ♥

28 januari 2011 17:50

SPOILER FÖR ER SOM FÖLJER TVD I SVENSK TAKT - LÄS INTE VIDARE OM NI INTE VILL VETA!
åh mitt hjärta var helt för Damon i detta avsnittet :(
av alla saker trodde jag inte att han led av att vara omänsklig...
och när han grät när han dödade Rose - mitt hjärta brast...

 
Amanda

Amanda

31 januari 2011 23:36

cool blogg, vampyrer är det bästa jag vet :}

http://c-craazy.soclog.se

 
Ingen bild

lina

2 februari 2011 20:49

snyft snyft :'( tycker sjukt synd om Damon! allt är emot han!! hoppas nästa avsnitt blir gladare så jag får ut stenen ur hjärtat!!!

 
Ingen bild

Lily

18 mars 2011 21:10

Hade redan sett detta avsnittet innan, men måste säga att det är var ännu sorgligare när man fick svensk text till...!

Stackars Damon, jag som hade hoppats på lite kärlek mellan Rose och Damon, och så visade det sig att hon dör! För tänk? Om han bliv tillsammans med Rose slipper han kanske älska Elena, hon är ju ändå redan upptagen av lilleborsan!

Men ska säga ärligt är det "dramatiska/sorliga" som gör att ajg tycket TV-serien är bättre än twilight...Världen är inte lycklig! Visst, det är kärleks-trubbel i Twilight, men knappast någon god som dör!

Jag tycker Caroline ska vara med Matt, Tyler nej
han passar inte...


Hoppas vi får se några andra avsnitt där Damon är lycklig!

Kram

 
Ingen bild

Jasmina

18 mars 2011 22:40

Avsnitten blir bara bättre och bättre!! Gud, jag måste bara säga hur mycket jag grät när Damon gjorde så att Rose dog lyckligt, han brydde sig verkligen! Och när han sa att han saknade att vara människa :'(

 
Ingen bild

ebzi

19 mars 2011 11:24

Gud jag älskar Damon när han är sådär.
Konstigt nog tycker jag att Caroline och Tyler passar bäst ihop. x) <3

 
Jessica

Jessica

19 mars 2011 21:44

Det där avsnittet var jätte bra men jag följer Usas takt men detta avsnitt var en av de sorgligaste avsnitten i säsong 2.Jag bloggar också om Tvd och Twiight checka gärna in min blogg och släng in en kommentar i kommentar rutan;)

Kram!

http://Thevampireobsession.blogg.se

 
Ingen bild

felicia & alicia

20 mars 2011 13:55

sånt jävla sorgligt avsnitt. Grät faktiskt ! Det var så hemskt när Damon dödade Rose men det va gulligt att han gjorde så med hennes dröm. Det e så sorgligt när han gråter men vi bara älskar hans ögon !!!

F-ing älskar honom ! Han e så het ! <33

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vampyrsystrarna - 22 januari 2012 15:30


Som många av er har upptäckt uppdaterar vi i stort sett aldrig längre, detta på grund av att vi tyvärr inte hinner. Usch det är så otroligt svårt att skriva detta inlägg, men tyvärr måste vi ta en paus. Vi stänger inte ner bloggen för det finns mycke...

Av Vampyrsystrarna - 1 december 2011 15:02

Idag är det första december! Visst går tiden riktigt fort? Cdon.com har samlat flera riktigt bra fantasyserier på en sida, ett riktigt bra ställe att hitta julklapps tips på! :) Ni hittar Twilight, True Blood, Vampire Diaries plus ett par serier ...

Av Vampyrsystrarna - 13 november 2011 12:23

Vi har verkligen varit så dåliga på att uppdatera! Det pågår rätt mycket just nu, vi hoppas att vi snart ska komma igång som vanligt. Tills vidare får ni iallafall trailern till nästa avsnitt i Vampire Diaries :)   ...

Av Vampyrsystrarna - 3 november 2011 18:23

Inatt är det dags för avsnitt 8 - Ordinary People! Avsnittet sänds ca. 02:00 svensk tid och går att se på www.tubeplus.me :) Här kommer trailern plus ett klipp!       Någon mer som längtar helt galet mycket? Vad tycker ni om säsong 3 hi...

Av Vampyrsystrarna - 3 november 2011 15:26

I Samband med att skådespelarna åker världen runt för att promota Breaking Dawn del 1 har det släppts en hel del nya klipp! :)             Kollar ni på klippen eller väntar ni tills premiären? Själva kan vi inte hålla oss (även om ...

Presentation


Välkommen till Sveriges bästa vampyrblogg!

Fråga mig

777 besvarade frågor

Bloggsvar

Kontakt

vampyrbloggen@live.se

Följ oss

vampyrbloggen Follow Vampyrbloggen on Twitter bloglovin

Smycken

Maila oss om du vill beställa :)

 

 

Twilight bokmärke, 59 kr.

 

 

Bellas armband 129 kr.

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards