vampyrbloggen

Direktlänk till inlägg 10 februari 2011

L.J. Smith har fått sparken - Kommer inte att skriva klart Vampire diaries!

Av Vampyrsystrarna - 10 februari 2011 20:02

L.J Smith har fått sparken - Kommer inte att skriva klart Vampire diaries!

 

  

 

I en vecka har det ryktats att L.J Smith har fått sparken och idag bekräftade hon det själv på sin blogg. L.J Smith kommer alltså INTE att få skriva klart Vampire diaries böckerna.

 

Såhär skriver hon själv på sin blogg:

Först vill jag tacka alla mina läsare för alla deras meddelanden och allt deras stöd. Jag har fått alldeles för många mail för att kunna svara på alla och jag uppskattar verkligen all vänlighet och all känslomässigt stöd ni har gett mig under den här svåra tiden.

 

Sedan, om du har ställt en fråga angående de framtida böckerna eller slutet av Vampire Diaries och jag har varit vag om vad som väntar vill jag passa på att be om ursäkt. Jag har verkligen sett fram emot den här dagen när jag får berätta om det här.

 

Sist men inte minst, jag vill be alla som har tänkt tanken att inte bojkotta Harpers eller någon annan. Det finns ingen anledning till det. Även om jag ville och fortfarande mer än något annat vill få lov att skriva färdigt Vampire Diaries serien själv finns det ingen anledning att inte läsa de nya böckerna. (Ni som är håller på Bonnie & Damon och Stefan & Elena, kan komma att gilla fortsättningen som inte skrivs av mig). Midnight, som är helt och hållet min, kommer ut i Mars och jag tror att den innehåller något från det jag har skrivit på Phantom.

 

Tack igen till alla fans som har gett mig kärlek och visat lojalitet och vänlighet mot mig.

 

OBS! Översättningen är gjord av vampyrbloggen, kopiera gärna men glöm inte att länka!

Vill själva läsa vad hon skrev kan ni göra det här.

 

Vad tycker och tänker ni om det här? Någon som kommer att fortsätta att läsa böckerna? Någon som inte vill läsa fortsättningen på grund av det här? Vi på vampyrbloggen känner oss väldigt upprörda..



 
 
Ingen bild

Stephanie

10 februari 2011 20:41

:(

 
Ingen bild

Lina

10 februari 2011 22:18

Jag har inte läst serien än men hade tänkt att jag skulle börja med det till sommaren då man har mer tid. Detta beskedet får mig att börja tveka.. vem vill läsa en serie utan ett riktigt slut?

Vampyrsystrarna

10 februari 2011 22:29

Serien kommer antagligen att få ett slut! Det skall bara skrivas av någon annan tyvärr..

Kram :)

 
Ingen bild

Sofie

11 februari 2011 07:26

Jag fattar inte är detta om böckerna eller serien?

Vampyrsystrarna

11 februari 2011 09:42

Hej!

Det gäller bara böckerna :)

Kram

 
Ingen bild

kråka

11 februari 2011 12:23

Är det böckerna som baseras på "serien"?:/Den bokserien som började med "Stefan´s Diaries?":(

Vampyrsystrarna

11 februari 2011 13:06

Hejsan!

Nej, det här gäller de "riktiga" alltså de första Vampire diaries böckerna. Orginal serien.

Kram :)

 
Ingen bild

kråka

11 februari 2011 13:28

Aha,då förstår jag.:(Men det kommer ju inte alls bli samma sak om någon annan skriver fortsättningen.:(

Vampyrsystrarna

11 februari 2011 13:50

Nej eller hur! Det känns hemskt att dom bara kan sparka någon, det är ändå hennes böcker, hennes historia. Hon borde få avsluta den. Vet inte ens om vi kommer att läsa fortsättningarna..

Kram!

 
Ingen bild

kråka

11 februari 2011 17:34

Jag hoppas att det inte kommer bli samma sak med hennes andra bokserier som t.ex Nightworld.:(
Jag hoppas att den sista delen i Nightworld serien kommer ut!

Vampyrsystrarna

11 februari 2011 23:41

Hej!

Detta gäller alltså bara Vampire Diaries böckerna, för resten av böckerna är det andra (förhoppningsvis bättre) kontrakt som gäller :)

Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vampyrsystrarna - 22 januari 2012 15:30


Som många av er har upptäckt uppdaterar vi i stort sett aldrig längre, detta på grund av att vi tyvärr inte hinner. Usch det är så otroligt svårt att skriva detta inlägg, men tyvärr måste vi ta en paus. Vi stänger inte ner bloggen för det finns mycke...

Av Vampyrsystrarna - 1 december 2011 15:02

Idag är det första december! Visst går tiden riktigt fort? Cdon.com har samlat flera riktigt bra fantasyserier på en sida, ett riktigt bra ställe att hitta julklapps tips på! :) Ni hittar Twilight, True Blood, Vampire Diaries plus ett par serier ...

Av Vampyrsystrarna - 13 november 2011 12:23

Vi har verkligen varit så dåliga på att uppdatera! Det pågår rätt mycket just nu, vi hoppas att vi snart ska komma igång som vanligt. Tills vidare får ni iallafall trailern till nästa avsnitt i Vampire Diaries :)   ...

Av Vampyrsystrarna - 3 november 2011 18:23

Inatt är det dags för avsnitt 8 - Ordinary People! Avsnittet sänds ca. 02:00 svensk tid och går att se på www.tubeplus.me :) Här kommer trailern plus ett klipp!       Någon mer som längtar helt galet mycket? Vad tycker ni om säsong 3 hi...

Av Vampyrsystrarna - 3 november 2011 15:26

I Samband med att skådespelarna åker världen runt för att promota Breaking Dawn del 1 har det släppts en hel del nya klipp! :)             Kollar ni på klippen eller väntar ni tills premiären? Själva kan vi inte hålla oss (även om ...

Presentation


Välkommen till Sveriges bästa vampyrblogg!

Fråga mig

777 besvarade frågor

Bloggsvar

Kontakt

vampyrbloggen@live.se

Följ oss

vampyrbloggen Follow Vampyrbloggen on Twitter bloglovin

Smycken

Maila oss om du vill beställa :)

 

 

Twilight bokmärke, 59 kr.

 

 

Bellas armband 129 kr.

Senaste inläggen

Kategorier

Gästbok

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards